Şelale Alabalık Restaurant – Sapanca

Canlı alabalık keyfini ve özel köy kahvaltısının lezzetini bizde yaşayın

Sevdiklerinizle beraber mutlu dakikalar geçirebileceğiniz yer çok yakınınızda! Şelale Alabalık Restaurant, güzel ve ferah bir ortamda, yeşillik alanı içinde, şelalenin gürül gürül aktığı ve doğanın eşsiz güzelliğiyle buluştuğu bu yerde misafirlerine hizmet veriyor. Şelale Alabalık Restaurant, bir aile işletmesi olup müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini her zaman en önemli ilkesi kabul etmiştir.

*  Lezzetli yemeğinizin ya da köy kahvaltınızın tadını çıkarırken su üzerinde gezinen kamelyalar ve gürül gürül akan şelaleyi seyrederek anın keyfini çıkarın.
* Yeşilliğin içinde kuş sesleriyle gürültüsüz ortamda günün keyfine, rahatlığına ulaşın.
* Doğanın kucağına yerleştirilen hamaklarda uyumanın, ağaç salıncaklarda sallanmanın keyifli güzelliğini yaşayın.
* Yeşillikle iç içe, şelalenin yanında ve üzerinde yer alan çardaklarda, derenin kenarında piknik ve mangal keyfinin tadını çıkartabilirsiniz.
* Çocuk parkı, top sahası voleybol oynama yeri mevcuttur.

2 reviews

1. Beğendik

Ailecek gittik, yeşili, şelalenin sesi ve yemekleri ile güzel bir pazar geçirdik.

2. 24-26 ağustosta sapanca beldesine eşim ve kızımla dinlenmeye geldik.Doğa olarak çok güzel söylenecek bişi yok fakat yeme içme yerleri olarak sahildeki ve şelelelerin üzerindeki restaurantlar resmen soyguncu. fiyatlar istanbulluları kazıklamak için şişirilmiş. Boğazdaki restauranlarda bile bu kadar yüklü faturalar ödemiyoruz. Sabah kahvaltı için gittiğimiz şelale alabalık rest. ta son derece kalitesiz lezzetsiz bir kahvaltıya 2 kişi 70 tl ödedik, fakat yediklerimiz çok kalitesizdi. bu şikayetlerimi internetteki tüm sitelere yazacağım. sizden de bu konuya el atmanızı rica ediyorum. İşletmenin Yanıtı : hanfendi iyi aksamlar bizim kahvaltımız köy kahvaltısı ortalara sertme ve ve güveclerde sıcaklar geliyo ve servisi biz yapıyoruz dohanın icinde kahvaltı yapıyonuz ve suyun üstünde her seyin bir maliyeti var fiyat listemiz belli sora bilirdiniz yanlız bizim tesisimizi kötülemiyin eyer büccenize uymuyosa gelmessiniz olur bizim verdimiz mazemeler kaliteli ve sorunsuz mutfamızda belli yerin temizligide belli herseyin bir faturası var sapanca carşı icinde daha uygun lokantalar var oraları tercih yapa bilirsiniz