• Slide2
  • Buradasınız:
  • Oteller

Dipdağ Ekin Dalyan

İletişim kişi: Nesibe Hanım (+)
Adres: İztuzu Yolu Gökbel Köyü Dalyan - Ortaca / Muğla metinyurtkul@hotmail.com

Dalyanda, Doğanın içinde Tatil.

Dipdağ Ekin Dalyan 4.75 5 5

• Yorum
  • Galeri

Dipdağ Ekin Apart & Restaurant Dalyan | Ekin Kır Evi Dalyan

Güneşin batışını en mükemmel şekilde seyredebileceğiniz Restaurant bahçesi, doğal sebze bahçesi ve yüzme havuzu ile beldenin en güzel mekanında sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağız..

İşletme İztuzu Plajına en yakın konaklama yeri olma özelliğine sahiptir. Ayrıca Karavan park yeri ve Çadır kurma yeri mevcuttur.

İşletme Dalyan ile İztuzu plajı yolu üzerinde bulunmakta olup, Dalyan’a 6 km. İztuzu plajı’na 6 km. mesafededir.

Yorum Ekle
  • kaliteli

Mesut Can , 30 Haziran 2015

Sıcak ve kaliteli hizmetleri ile tatilimizi güzelleştiren ekin apart ailesine çok teşekkür ederiz. Mesut Can
  • alaattin öztürk

alaattin öztürk , 30 Haziran 2015

Geziden yeni döndük 1 hafta içersinde birkaç yer gezdik.Ama 3 gün eşimle Ekin kampta çadırımızla kaldık gezimizin en güzel 3 günü oldu dinlendik huzur bulduk şahane göl manzarası ve gün batımı,nar bahçeleri arasında yemek bilhassa kahvaltı harika işletme sahibine ve çalışanlarına teşekkür ettik birde buradan etmek istiyorum doğayla iç içe güzel bir mekan keşke daha fazla kalabilseydim.Teşekkürler
  • güzrl

abdullah bekte , 30 Haziran 2015

tatil vazgecilmezim dalyan ve ekin apart.da sabah kahvaltısı ve günbatımı izlemek..sakinligi ve tabiatı seven herkesin mutlu olacagı bi yer...
  • metin abi

ufuk yıldırım , 30 Haziran 2015

metin abi ve ailesi sıcaklıgınız çocuklarımızave bize ilginiz mükemmeldi. ilk geldiğimiz gün seneyede burdasınızdemiştiniz haklıymışsınız yazı iple çekiyoruz inşallah yazın yine görüşürüz.dünya insanı metin abi tüm güzellikler sizinle olsun
  • TAVSİYE EDİYORUM

SÜLEYMAN M. , 30 Haziran 2015

BİZİMKİSİ BİR EGE TURUYDU AFYONDAN ÇIKTIKGEZİYİ 15-20 GÜNLÜK BİR GEZİDE BİRÇOK TARİHİ VE TURİSTİK YERLERİ AİLEMLE BİRLİKTE GEZME FIRSATI BULDUM.ANCAK DALYAN BENİM VE AİLEM EN GÜZEL OLANIYDI.GERÇEKTEN İZ BIRAKANLAR ARASINDA OLDU.DÜŞÜNCELERİMİZİN OLUMLU OLMASINDAKİ EN BÜYÜK SEBEP BU TESİSTİ ASLINDA TESİS DEMEK YANLIŞ OLUR EVİMİZDİ DEMEK DAHA DOĞRU ÇÜNKÜ KENDİMİZİ EVİMİZDE HİSSETTİRDİLER.ÇALIŞANLARA VE EV SAHİBİNE SONSUZ TEŞEKÜR EDERİM.İLK FIRSATTA YİNE GELECEĞİM.DOĞA VE ORTAM HARİKA HERŞEY MÜKEMMELDİ.HERKESE SAMİMİ OLARAK TAVSİYE EDEBİLECEĞİM BİR YER MUTLAKA GELİN KAMP İÇİNDE UYGUN ALIŞILMIŞ KURALLAR YOK ÇOK DAHA ÖZGÜR VE RAHAT